חדשות

ד"ר עלי אלהואשלה מונה למנהל הרפואי של מחוז דרום ב"שירותי בריאות כללית"

ד"ר אלהואשלה יחליף בתפקיד את ד"ר שלומי קודש, שמונה למנהל "סורוקה"; "רופאי המחוז מצטיינים ברמתם המקצועית הגבוהה, באכפתיות, במסירות ובחיבורם אל תושבי הדרום"

מטה הנהלת "כללית". (מקור: ויקיפדיה)

ד"ר עלי אלהואשלה מונה למנהל הרפואי החדש של מחוז דרום בשירותי בריאות "כללית". הוא יחליף את ד"ר שלומי קודש, שכיהן כמנהל רפואי של מחוז דרום, ומונה באחרונה למנהל המרכז הרפואי "סורוקה" בבאר-שבע. ד"ר אלהואשלה ייכנס לתפקידו החדש ב-1 בפברואר.

ד"ר עלי אלהואשלה (צילום: יח"צ)

ד"ר אלהואשלה מתגורר בישוב מיתר והוא אב לחמישה ילדים. הוא התמחה ברפואת משפחה ואת תוארו השני רכש בבריאות הציבור מאוניברסיטת בן גוריון. בימים אלה הוא גם מסיים את לימודיו ב"תכנית ענבר" של משרד הבריאות ואוניברסיטת תל-אביב לתואר MBA. התכנית מכשירה רופאים שנבחרו לאחר סידרה של מבדקים להתמחות-על במנהל רפואי. יוזמיה מקווים שבוגריה יהיו מנהיגי העתיד ומחוללי שינוי במערכת הבריאות הציבורית.

את דרכו כרופא משפחה החל ד"ר אלהואשלה במרפאות מחוז דרום ב"כללית". הוא שימש כמנהל מרפאת תל שבע ואחר כך ניהל את מרפאת רהט א'. בתפקידו האחרון שימש כמנהל מנהלת נגב דרומי ב"כללית". בנוסף, פעל רבות במזכירות ארגון הרופאים של שירותי בריאות כללית, במזכירות ההסתדרות הרפואית והלשכה לאתיקה שלה. הוא חבר בוועדה לאישור תואר "מומחה" ברפואת משפחה במועצה המדעית.

מנהל מחוז דרום, מיכאל מישורי דרעי, בירך את ד"ר אלהואשלה לקראת כניסתו "לתפקידו החדש והמאתגר". הוא ציין את ניסיונו רב בניהול והדגיש את "ההיכרות המעמיקה שיש לד"ר אלהואשלה עם השטח ועם מרפאות המחוז". "אני משוכנע שימשיך להוביל את מחוז דרום להישגים רבים בכל הנוגע לאיכות הרפואית לטובת מטופלי הקופה בדרום בארץ", אמר.

ד"ר אלהואשלה אמר: "אני שמח שנפל בחלקי הכבוד להתמנות לתפקיד המנהל הרפואי של מחוז דרום ב'כללית' – שמרפאותיה מעניקות את שירותי הבריאות הנרחבים והטובים ביותר בדרום הארץ. אני יודע שזה תפקיד חשוב ומלא אתגרים. רופאי המחוז מצטיינים ברמתם המקצועית הגבוהה, באכפתיות, במסירות ובחיבורם אל תושבי הדרום. יחד איתם נמשיך לקדם את איכות הטיפול הרפואי למען קידום איכות חיים טובה יותר למטופלינו".

נושאים קשורים:  חדשות,  מינויים,  שירותי בריאות כללית,  ד"ר עלי אלהואשלה,  המרכז הרפואי "סורוקה"
תגובות

ברכות לד"ר יעל בר זיו שנבחרה ליו"ר החברה למניעה וגמילה מעישון ואיחולים להצלחה
ברכות לד"ר אלהואשלה עם בחירתו למנהל רפואי מחוז הדרום