מינויים

מונה מנהל חדש למחלקת ניתוחי חזה בבית החולים שמיר-אסף הרופא

ד"ר ניר גולן, ששימש בתפקידו האחרון כרופא בכיר במחלקת ניתוחי חזה ב"שיבא", מונה לתפקיד ומחליף את ד"ר מיכאל פאר, שעזב את "שמיר-אסף הרופא"

ד"ר ניר גולן, מנהל המחלקה לניתוחי חזה ב"שמיר-אסף הרופא". צילום: דוברת בית החולים

ד"ר ניר גולן מונה למנהל המחלקה לניתוחי חזה במרכז הרפואי שמיר-אסף הרופא. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר מיכאל פאר, שעזב את בית החולים.

ד"ר גולן, בן 45, תושב גבעתיים, למד רפואה במסגרת העתודה הצבאית ב"הדסה" בירושלים ולאחר מכן שירת בחטיבת גולני. בסיום שירותו התמחה במחלקת לב-חזה בבית החולים כרמל בחיפה ובשנת 2007 עבר עם פרופ' אלון בן נון ל"שיבא", שם סיים את התמחותו בניתוחי חזה.

הוא עבר תת-התמחות בניתוחי חזה בטורונטו קנדה במגוון תחומים: ניתוחי ריאות, ושט, קנה, דופן בית החזה, בלוטת התריס והשתלות ריאה. בתפקידו האחרון שימש רופא בכיר במחלקת ניתוחי חזה במרכז הרפואי שיבא בתל השומר.

אתמול (א') אמר ד"ר גולן: "אני רואה בתפקידי החדש זכות גדולה ומודה על האמון שניתן בי. גולת הכותרת של העשייה כצוות עבודה מגובש היא המטופל ומשפחתו, כאשר הטיפול הרפואי המקצועי שיינתן יהיה העדכני ביותר ומותאם אישית לכל חולה".

נושאים קשורים:  ד"ר ניר גולן,  ד"ר מיכאל פאר,  ניתוחי חזה,  בית החולים שמיר-אסף הרופא,  בית החולים שיבא,  פרופ' אלון בן נון,  מינוי,  חדשות
תגובות

בהצלחה ד"ר

28.10.2019, 19:05

בהצלחה
מנתח מוכשר ביותר

28.10.2019, 23:14

ניר אתה תותח
מזל טוב ובהצלחה

28.10.2019, 23:14

ניר אתה תותח
מזל טוב ובהצלחה

29.10.2019, 09:26

בהצלחה לד"ר גולן, אנושי ומקצוען

בהצלחה