מינויים

מנהל חדש ליחידה לכירורגיית פה, פנים ולסת במרכז הרפואי מאיר

ד"ר מוטי טויזר מחליף בתפקיד את המנהל היוצא ד"ר דורון רוזן ובמסגרתו הוא שואף להנגיש את רפואת השיניים בתחומי המומחיות השונים לציבור הרחב

ד"ר מוטי טויזר, מנהל היחידה לכירורגיית פה, פנים ולסת ב"מאיר". צילום: דוברות בית החולים

ד"ר מוטי טויזר מונה למנהלה החדש של היחידה לכירורגיית פה, פנים ולסת במרכז הרפואי מאיר בכפר סבא. הוא מחליף בתפקיד את ד"ר דורון רוזן.

ד"ר טויזר, בן 40 נשוי ואב לארבעה, חובב ספורט אתגרי ואופנועי הארלי דוידסון, סיים בהצטיינות את לימודי רפואת השיניים ב-2007 באוניברסיטת דברצן, הונגריה. בשנים 2010-2007 עבד כרופא שיניים בקהילה, בכלל זה בכירורגיה שיקום וטיפולים משמרים.

ב-2010 התנדב בבית החולים פדה-פוריה ביחידה לטיפול בחולים בסיכון ואז עבר להתמחות בכירורגיה של הפה. לאחר התמחותו שם עבר ל"מאיר".

ד"ר טויזר: "בעבודתי בקהילה ניהלתי כמה מערכים כירורגיים במרפאות מובילות בתחום השתלים הדנטליים והובלתי להתרחבותן המקצועית והעסקית. בבית החולים עיקר תחומי הפעילות שלי הם אונקולוגיה, ראש-צוואר ותיקון עיוותים בעצמות הפנים ובפרט בלסתות". את קודמו בתפקיד הניהולי הגדיר כ"מנטור שלי ומשכמו ומעלה".

עם כניסתו לתפקידו החדש ציין ד"ר טויזר כי בכוונתו להנגיש את רפואת השיניים בתחומי המומחיות השונים לציבור הרחב, לקדם שימוש נרחב בתוכנות הדמיה חדישות בתלת ממד, סדים כירורגיים שלא משאירים מקום לטעות אנוש וטיפולים בטווחי זמן קצרים, לרבות שתלים ושיניים ביום אחד. כמו כן הביע שאיפה להתאים את הקונספט הטיפולי באופן אישי לכל מטופל לפי צרכיו הרפואיים.

נושאים קשורים:  ד"ר מוטי טויזר,  ד"ר דורון רוזן,  מינוי,  חדשות,  בית החולים מאיר,  כירורגיית פה פנים ולסת,  רפואת שיניים
תגובות